Televizyona reklam verirken ilk olarak televizyon kanalıyla bağlantınızı kuracak ajansı doğru seçmelisiniz. Alınacak olumlu geri dönüşler için ürününüz ve markanız için en uygun olan reklamı yapmak oldukça önem taşımaktadır. Seçtiğiniz ajans sizin için uygun olan televizyon kanallarını belirlerken aynı zamanda hangi saatlerde, hangi programda reklam vermeniz gerektiği konusunda da danışmanınız olacaktır. Ajansınızla paralel olarak ilerleyeceğiniz medya planlamasında reklamın bütçesi de belirlenir. Sonrasında nerede, ne zaman, hangi ücretle reklam yapacağınıza karar vererek reklam yayınlatma safhasına geçebilirsiniz.
Markalarımızın KPI'larına uygun mecralarda medya planlaması ve en iyi etkileşim getirecek alanlarda satın alımlar yapıyoruz.
Google reklamları ile çok sayıda ve ilgili kullanıcıya ulaşarak satışlarınızı arttırabilir, daha az maliyete daha çok geliri elde etmenizi sağlayabiliriz.
Geleneksel pazarlamanın karşısında dijital pazarlamanın yükselişi artık herkes tarafından kabul edilmiş bir gerçek. Büyük markalar ile birlikte artık küçük markaların da dijital platformlarda kimlik kazanma yarışı günden güne hızlanarak devam ediyor.
Programmatic reklamları ile çok sayıda ve ilgili kullanıcıya ulaşarak satışlarınızı arttırabilir, daha az maliyete daha çok geliri elde etmenizi sağlayabiliriz.
Gündemdeki gelişmelerden beslenen kreatif içerikler geliştirerek kısa ve uzun dönemli dijital planlamalar ile markanızın konumunu güçlendiriyoruz.
Etkili bir grafik tasarım profesyonel bir ilk izlenim yaratır, göründüğü kadar iyi kalite, o kadar çok çekim üretir.
Gündemdeki gelişmelerden beslenen kreatif içerikler geliştirerek kısa ve uzun dönemli dijital planlamalar ile markanızın konumunu güçlendiriyoruz.
Projenin ilk ele alındığı dönemden itibaren; fikir, senaryo, prodüksiyon, çekim ve post prodüksiyon aşamalarında hizmet veriyoruz. Hedefimiz her zaman iyi bir prodüksiyona imza atmaktır.
Markalarımızın KPI'larına uygun mecralarda medya planlaması ve en iyi etkileşim getirecek alanlarda satın alımlar yapıyoruz.